عشق ولایت هشترود
عشق ولایت هشترود
 
هشترود/ حضرت فاطمه زهراء(س) اسوه تقوا و نمونه بارز عفت است
 
امام جمعه هشترود گفت: حضرت فاطمه زهراء(س) اسوه تقوا و نمونه بارز عفت است.

حجت الاسلام سید سعیدرشادی در خطبه های نمازجمعه هشترود افزود: فاطمه زهراء (س) دارای صبرو استقـــــــــامت، فضایل وارزشهای گوناگون واسوه تقواودانش، دیندار و ولایتمدار و نمونه بارز حجــــــــــاب و عفت است.

رشـــــــادی درادامه، زندگــــــــانی سرشـــار از مهر و محبت، همسرداری، عشـــق به ولایت و خانه داری و سیره و روش ایشان را نمونه خوبی برای الگوبرداری زنان و مردان جهـــــان و جامعه دانست و افزود:زندگــــــاني مشترک آنحضرت باحضرت علی (ع)دارای نورانيت و معنویت و ارزشهای اسلامی و کوله باری ازتجربه های فراوان برای زندگــــانی انسانهــــــا و افراد جامعه است .

وی یادآورشد: اگرانسانها از فرامین الهی وسیره و روش انبیــــــــــای الهی و ائمه اطهــــار(ع) پیروی کنند سعادت دنیا و آخرت را کسب خواهندکرد و در غیر این صورت دچار ضـــــــلالت و گمراهی شــــــــــــده و بیشترین معضلات اجتماعی گریبانگیر آنان خواهدشد.

رشادی در بخشی ديگر از خطبه های خود به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بصیرت و آگاهی اشاره کرد و گفت: انقلاب اســـــــــلامی در سایه خون شهــــــــداء و امام امت و بصیرت و آگاهی مردم بوجود آمده و پایه های آن نیز بر اســـــــاس قرآن پی ریزی شـــــــده و مانبـــــــاید حرکتی کنیم که خدای نکرده لطمه ای به انقلاب و اسلام وارد شود.

رشادی در آخر اعمــــــــال وحشیانه سران کشور بحرین را در پي آزار و اذیت و کشتار مسلمانان این کشورمحکوم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 شهريور 1392 توسط مجید
تمامی حقوق مطالب برای عشق ولایت هشترود محفوظ می باشد